Actualizat la data de 01.11.2024
TERMENI & CONDIȚII
CLINICA NICE
1. Definiții
„Psihoterapie Online” – consultațiile și controalele virtuale se referă la orice formă de interacțiune între pacient și medic, folosind orice medii de comunicare și/sau schimb de informații medicale sau non-medicale, altele decât întâlnirea fizica dintre cele două părți;
„Telemedicină” – serviciul adresat Pacienților care au nevoie de consiliere și îndrumare medicală la distanță;
„Conținut postat” – orice informație comunicată prin intermediul mijloacelor puse la dispoziție în cadrul website-ului https://www.psihiatrice.ro/ ori prin mijlocirea platformelor de comunicare la distanță;
„Pacientul” – beneficiarul Serviciilor Medicale achiziționate în cadrul Clinicii Nice și care solicită rezervarea unei Programări și participă la o Sesiune;
„Plătitor” – Pacientul care beneficiază de Servicii Medicale contra cost;
„Participanți” – Specialistul Clinicii Nice și Pacientul Clinicii Nice;
„Programarea” – planificarea unui serviciu medical prin intermediul https://www.psihiatrice.ro/programare-online, pentru fiecare medic psihiatru cu alegerea datei și orei în calendar;
„Reprezentant” – părinți/tutore/curator al pacientului minor sau al pacientului major care nu are discernământ sau orice persoana cu vârstă de minimum 18 ani împliniți pe care Pacientul o desemnează în acest scop prin declarație încheiată în forma autentică;
„Sesiunea” – intervalul de timp în care se desfășoară Ședințele de consultație sau tratament psihiatric sau Ședințele de Psihoterapie, cuprins între momentul inițierii și momentul încheierii ședințelor;
„Servicii” – Ședințele de Psihiatrie și Ședințele de Psihoterapie oferite în cadrul Clinicii Nice, indiferent de modalitatea efectivă în care au avut loc (la sediu/punctul de lucru al Clinicii Nice, Psihoterapie Online, Telemedicină);
„Ședințe de Psihiatrie” – serviciile de consultații medicale și teleconsultanță privind evaluarea, diagnosticarea și tratarea depresiei, anxietății, insomniei, panicii, tulburării obsesiv compulsive (OCD), ADHD Adulți, tulburării bipolare, PTSD.
„Ședințe Psihoterapie” – serviciile de consiliere sau teleconsiliere psihologică privind evaluarea și tratarea prin mijloace și metodologii științifice, având un cadru clinic și teoretic, centrat pe reducerea sau eliminarea unor simptome, tulburări mintale sau stări de suferință psihosociale și/sau psihosomatice și comportamente disfuncționale.
„Specialistul” – medic/psihoterapeut/psiholog în cadrul Clinicii Nice care vă acorda Serviciile.
2. Aspecte generale
Prin efectuarea programării Pacientul acceptă Termenii și Condițiile (în continuare „Termenii și Condițiile”) și își exprima consimțământul expres pentru accesarea și furnizarea Serviciilor.
Programarea pentru a beneficia de Servicii este condiționată de înțelegerea și acordul integrale cu privire la Termeni și Condiții.
În cazul în care decideți să accesați Serviciile, acești Termeni și Condiții reprezintă acordul dintre Clinica Nice și dumneavoastră și vor guverna relația dintre dumneavoastră și Clinica Nice. Accesarea Serviciilor vă fi posibilă doar după citirea, înțelegerea și acceptarea acestor Termeni și Condiții.
În cazul în care nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, aveți posibilitatea să nu solicitați programarea pentru a beneficia de Serviciile Clinicii Nice.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de către Clinia Nice în acord cu Politica de confidențialitate pe care o puteți consulta accesând link-ul: https://psihiatrice.ro/politica-de-confidentialitate/ .
3. Psihoterapia Online
Utilizarea platformelor de comunicare la distanță în relație cu Clinica Nice presupune și reprezintă acordul dumneavoastră neechivoc cu privire la conținutul acestor Termeni și Condiții precum și cu privire la răspunderea dumneavoastră față de încălcarea acestora. Termenii și Condițiile reglementează și reprezintă acordul dintre Clinica Nice și dumneavoastră în ceea ce privește accesarea Ședințelor de Psihoterapie, pe de o parte. Prin interacțiune se vă înțelege, dar fără a se limita la, participarea la o Sesiune, schimbul de mesaje scrise, schimbul de documente etc.
Încălcarea în orice fel a acestor Termeni și Condiții poate atrage răspunderea dumneavoastră nelimitată pentru toate și oricare din prejudiciile pe care o astfel de încălcare le-ar putea aduce Clinicii Nice, celorlalți Participanți și/sau unor terțe persoane.
Participând la Sesiunile de Psihoterapie Online, înțelegeți și sunteți de acord că subscrisa Clinica Nice:
(i) nu poate să controleze și nu controlează conținutul mesajelor scrise/audio/video pe care le transmite Pacientul în cadrul Sesiunilor și nici conținutul mesajelor scrise/audio/video pe care le transmite Specialistul;
(îi) nu este răspunzătoare în cazul în care Sesiunea nu vă funcționă în mod constant fără întreruperi, nici pentru calitatea tehnică a prestării serviciilor online (calitatea imaginilor video, calitatea sunetului etc.);
(iii) de asemenea, Clinica Nice nu își asuma răspunderea pentru orice prejudicii rezultate din utilizarea propriu-zisa a platformelor de comunicare la distanță sau din imposibilitatea utilizării acestora din cauza dispozitivului digital al Pacientului.
Toate interacțiunile dintre Specialist și Pacient (mesaje, Sesiune, schimb de documente etc.) vor avea loc și vor fi acceptate pe propriul risc al fiecărui Participant.
4. Telemedicina
4.1. Condiții generale
Sesiunile de telemedicină sunt accesibile tuturor pacienților, însă, înainte de a le planifica, medicul trebuie să parcurgă un proces de decizie legat de oportunitatea realizării acesteia în format la distanță.
Medicul trebuie să răspundă la întrebarea „Este exclusă o posibilă situație de urgență?” Analiza semnalelor de alarmă este importantă în decizia privind oportunitatea teleconsultației. În selectarea pacienților se ține cont și de starea cognitivă, starea psihică, starea fizică (văz, auz), bariere de limbaj sau de înțelegere a informațiilor medicale. În aceste situații, pacientul poate fi asistat, dacă își dă acordul, de un aparținător sau un alt cadru medical, aspect ce vă fi menționat în documentele medicale. În cazul pacienților cu dizabilități este important ca modalitatea de furnizare a serviciului de telemedicină, precum și ca disponibilitățile tehnice ale platformei să fie adecvate/să răspundă nevoilor diferite ale acestor categorii de pacienți.
Serviciile de Telemedicina se acordă în mod nediscriminatoriu. Pacientul poate să refuze în orice moment serviciul medical acordat prin Telemedicină.
Înainte de a beneficia de Servicii în regim de Telemedicină, Pacientul își vă manifesta în mod expres Consimțământul în acest sens.
Pacienții care vor dori să beneficieze de acest serviciu trebuie să fie experimentați tehnic la un nivel de utilizator mediu al echipamentelor de tip telefon/tabletă/laptop/calculator – operare apeluri video-audio sau cu asistența cuiva. Pacientul va putea folosi pentru apelul audio-video, orice telefon, tabletă sau laptop/calculator, echipat cu camera video, microfon și care suportă browser compatibil cu HTML 5.
Pe parcursul ședinței de Telemedicină, vor fi schimbate documente, informații cu caracter personal și confidențial, și toate informațiile sunt stocate și arhivate în mod securizat și criptat în vederea păstrării integrității acestora și respectarea legislației în vigoare.
Clinica Nice gestionează fluxul operațional medical și financiar, inclusiv securizarea și criptarea informațiilor schimbate în acest proces și transmiterea acestora către emailul comunicat de pacient în momentul programării.
Pentru mărirea gradului de securitate, pacientul trebuie să dispună de un număr de telefon valabil și un email personal (pe care va primi raportul medical, rețetele medicale, bilete de trimitere, sau alte posibile documente parte din actul medical).
În urma furnizării diferitelor informații, documente pe care le considerați relevante și/sau sunt solicitate de medicul specialist, medicul poate emite o serie de estimări/supoziții cu privire la starea de sănătate într-un mod limitat. Aceste estimări/supoziții, pot fi validate și să reprezinte un diagnostic medical clar asumat, doar în urma unui consult medical de specialitate, consult ce va fi programat împreună cu pacientul în funcție de gradul de urgență, într-o unitate medicală.
Orice formă de tratament poate fi recomandată, doar după stabilirea unui diagnostic clar, în funcție de specificul specialității medicale. Totuși, medicul specialist, în conformitate cu prevederile legale, vă poate informa cu privire la tratamentul uzual recomandat în cazul unor afecțiuni, cu mențiunea că aceste informări nu reprezintă o recomandare de tratament expresă pentru cazul adus în vedere în Sesiunea de Telemedicină.
4.2. Procedura derulării Sesiunilor de Telemedicină
Anterior derulării Sesiunilor de Telemedicină, sunt obligatorii:
-
- identificarea completă a Pacientului solicitant (cu date de identificare complete, inclusiv telefon și email);
- semnarea și/sau asumarea de către Pacient a Consimțământului Informat;
- completarea cererii/formularului de accesare a serviciului de Telemedicină;
- semnarea de către Pacient a Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Cererea sau acordul relative la participarea la Sesiunile de Telemedicină pot fi retrase oricând, în orice mod și pe orice cale de către Pacient.
Pacientul va avea pregătite pentru Sesiunea de Telemedicină orice documente relevante situației sale, cu asumarea responsabilității asupra veridicității datelor furnizate și dreptul de utilizare a acestora (nu se accepta consultații în numele unor terți).
Pacientul va menționa cu exactitate ce tratamente urmează, cu numele medicamentelor, dozele și de cât timp le urmează și se vă asigura că transmite toată informația către medic corect.
Pacientul va avea la dispoziție o conexiune internet bună, stabilă într-o locație care asigură discreția și confidențialitatea derulării sesiunii de Telemedicină. Va ține cont de luminozitatea din acea locație și capacitatea de a furniza informațiile necesare. Acesta va putea fi asistat de o altă persoană, cu condiția informării acesteia asupra termenilor și condițiilor serviciului de telemedicină și informarea doctorului asupra numelui persoanei care asistă (în vederea oferirii suportului tehnic necesar).
În cadrul Sesiunii în regim de Telemedicină, medicul va putea:
-
- evalua Pacientul (istoric, examen vizual, solicitare documente medicale în timp real sau trimitere ulterioară);
- planifica/emite trimiteri pentru teste, investigații suplimentare/alte consulturi medicale – consultația se finalizează cu sfaturi, eventual medicație și reprogramare pentru control;
- dacă medicul este mulțumit cu informațiile cumulate, poate finaliza consultația în regim de Telemedicină;
- dacă consideră necesar, medicul poate solicita/programează vizita la cabinet;
- în funcție de rezultatele consultației, poate prescrie medicamente sau poate ajusta conduita terapeutică, se pot elibera trimiteri către investigații sau consult clinic de specialitate, se consiliază pacientul privind stilul de viață.
La finalul Sesiunii în regim de Telemedicină:
-
- se recapitulează principalele concluzii rezultate din teleconsultație;
- se oferă Pacientului indicații pentru ce are de făcut până la următoarea întâlnire;
- se înregistrează informațiile rezultate din teleconsultație în dosarul electronic sau fișa Pacientului.
5. Modificarea Termenilor și Condițiilor
Clinica Nice își rezervă dreptul, la libera sa alegere, de a modifica conținutul Termenilor și Condițiilor, în orice moment și fără obligația unei notificări prealabile. De aceea, este recomandat ca Termenii și Condițiile să fie consultați ori de cate ori rezervați o Programare, precum și când accesați Serviciile de Telemedicină sau de Psihoterapie Online.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, declarați că ați citit și înțeles Termenii și Condițiile și vă obligați să le respectați.
În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările aduse Termenilor și Condițiilor, aveți opțiunea de a renunța la utilizarea Serviciilor.
Data ultimei actualizări va fi disponibilă întotdeauna în secțiunea de sus a acestor Termeni și Condiții.
6. Disponibilitatea și limitele Serviciilor Medicale
Serviciile Medicale vor fi disponibile Plătitorilor care achiziționează de la Clinica Nice Serviciile Medicale, respectiv care solicită rezervarea unei Sesiuni/ Programări, aceștia fiind îndreptățiți să acceseze Serviciile în condițiile menționate prin acești Termeni și Condiții.
Clinica Nice nu garantează și nu se obligă față de Pacienți cu privire la accesarea Serviciilor peste numărul de Sesiuni/Programări disponibile în perioada în care Serviciile vor fi accesibile. Astfel, în cazul în care doriți să efectuați o programare pentru accesarea Serviciilor, iar toate Programările disponibile au fost deja epuizate, Clinica Nice nu va putea acorda Serviciile în cadrul clinicii și nici prin Psihoterapie Online sau Telemedicină.
În cadrul Psihoterapiei Online sau Sesiunilor în regim de Telemedicina, Specialistul poate recomanda în ceea ce privește oportunitatea furnizării Serviciului Medical la clinică, prestat în cadrul unui cabinet medical, în funcție de disponibilitatea Specialistului, în cazul în care se constată necesitatea acestei situații în cadrul consultației online cu Pacientul, acesta având posibilitatea să efectueze o programare pentru ca Serviciul să fie prestat în cadrul unui cabinet medical față în față.
Pacientul are posibilitatea să aleagă limba în care dorește să discute cu Specialistul în cadrul Sesiunii, la momentul efectuării Programării, în măsură în care exista Specialiști în cadrul Clinicii Nice care vorbesc limba aleasa de Pacient.
7. Programarea și Plata
Programările se vor face pe website pe pagina: https://www.psihiatrice.ro/programare-online, pentru fiecare medic psihiatru cu alegerea datei și orei în calendar.
Pacientul înțelege și acceptă că acesta nu este un serviciu gratuit și acceptă să achite serviciul înainte de efectuarea lui, printr-un un link de plată emis de către platforma Netopia la momentul finalizării programării. Pacientul înțelege și accepta că fără efectuarea plății programarea nu se vă înregistra.
Pacientul înțelege și acceptă că subscrisa Clinica Nice nu își asuma responsabilitatea pentru situațiile în care solicitarea de plată nu a fost primită din motive ce nu țin de Clinica Nice.
Pacientul înțelege și accepta că trebuie să anunțe că nu mai poate onora programarea pe care a făcut-o cu cel puțin 24 de ore înainte ca programarea să aibă loc. Doar în aceste condiții poate fi solicitată fie reprogramarea, fie restituirea integrală a sumei achitate.
Pacientul înțelege și accepta că în situația în care nu anulează sau reprogramează programarea în termenul menționat mai sus întreagă suma achitată va fi reținută de Clinica Nice.
Programările care au loc în mai puțin de 24 de ore de la momentul înregistrării nu pot fi anulate, ci doar reprogramate și sumele de bani achitate nu pot fi returnate (excepție fac situațiile de caz forțuit sau de forță majora). Pacienții care nu au anulat sau reprogramat o programare conform termenilor de mai sus au dreptul la o sigură reprogramare.
În calitatea dumneavoastră de Pacient, nu puteți accepta sau realiza, pentru serviciile practicate de Specialiști din cadrul Clinicii Nice, altă plată decât cea solicitată de Clinica Nice, conform contractului încheiat cu dumneavoastră.
În cazul în care realizați acest lucru, recunoașteți și sunteți de acord că:
-
- încălcați acești Termeni și Condiții;
- acceptați toate consecințele pentru o astfel de plată;
- înțelegeți faptul că subscrisa Clinica Nice nu are nicio implicare și nu are nicio responsabilitate legată de respectiva plată.
8. Conduita Pacientului în cadrul Sesiunilor
Înțelegeți și sunteți de acord că sunteți singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor, regulilor, reglementarilor care vi se pot aplica pentru accesarea Serviciilor, inclusiv, dar fară limitare la prezentele Termeni și Condiții. Astfel, nu aveți dreptul și sunteți de acord să:
-
- nu aduceți atingere, în niciun mod, identității și brand-ului Clinicii Nice;
- nu utilizați în mod neautorizat informațiile obținute în cursul Sesiunilor;
- nu înregistrați și/sau utilizați Clinica Nice sau a alte denumiri asemănătoare, derivate etc., în nume de domenii, denumiri comerciale, mărci comerciale etc.;
- nu copiați, stocați, accesați, utilizați orice informație din cadrul Sesiunilor în scopuri care nu sunt explicit permise prin acești Termeni și Condiții;
- nu încălcați drepturile Clinicii Nice și/sau drepturile oricărei alte persoane și/sau entități cu privire, dar nelimitându-se, la: proprietate, confidențialitate, publicitate și/sau drepturi contractuale, drepturi de proprietate intelectuală;
- nu urmăriți/hartuiți Specialistul, respectiv să nu colectați/stocați/utilizați date personale ale Specialistului decât în scopul de a interacționa cu acesta, cu respectarea Termenilor și Condițiilor;
- nu rezervați Programări la care urmează să participe alte persoane și nu dumneavoastră, în calitate de beneficiari îndreptățiți la a accesa Serviciile Medicale, cu excepția reprezentanților;
- nu contactați Specialistul în orice alt scop decât în legătură cu Serviciile Medicale și Sesiunile efective.
- nu recrutați sau solicitați, în orice mod, oricărui Specialist să se alăture unor site-uri/ platforme/ servicii terțe care sunt sau nu competitoare, fără aprobarea prealabilă scrisă a Clinicii Nice;
- nu trimiteți Specialistului documente virusate care pot fi accesate printr-o singură descărcare (download), sau mai multe.
Accesarea Serviciilor este permisă doar în nume personal sau ca reprezentant al Pacientului minor sau Pacientului major, după caz. Nu declarați în fals cu privire la identitatea dumneavoastră în relație cu Clinica Nice.
Specialistul are dreptul de a solicita Buletinul/Cartea de Identitate sau Pașaportul după caz, Pacientului în scopul de a face dovada că Pacientul este beneficiarul Serviciilor. În cazul în care Pacientul/Clientul nu prezintă documentele de identificare solicitate, Specialistul poate decide întreruperea Sesiunii.
Pacientul minor sau Pacientul major, fără discernământ, beneficiar al Serviciilor vă fi însoțit în mod obligatoriu de către Reprezentant, în lipsa acestuia Specialistul are dreptul de a întrerupe Sesiunea.
Pentru ca Pacientul minor sau Pacientul major fără discernământ să poată beneficia de Serviciile Medicale oferite în cadrul Sesiunii, Reprezentantul are obligația de a prezenta Specialistului documentele de identificare Buletin/Carte de Identitate/Certificat de Naștere etc., după caz, ale Pacientului minor în scopul de a face dovada că acesta este beneficiarul Serviciilor.
Reprezentantul are de asemenea obligația de a prezenta Specialistului documentele sale de identificare Buletinul/Cartea de Identitate/Pașaportul sau un document care să ateste faptul că este Reprezentantul Pacientului minor sau Pacientului adult, după caz.
9. Încălcări ale Termenilor și Condițiilor
Clinica Nice are dreptul de a investiga și de a urmări încălcările acestor Termeni și Condiții, în condițiile legii. De asemenea, Clinica Nice poate întreprinde o serie de masuri și acțiuni împotriva celor care nu respectă acești Termeni și Condiții, ce pot presupune, dar nelimitându-se la anularea Programărilor rezervate, angajarea răspunderii dumneavoastră civile și/ sau penale, după caz etc.
Clinica Nice poate accesa, păstra, dezvălui și/sau pune la dispoziție datele dumneavoastră daca acest lucru este cerut de legislația în vigoare, sau dacă respectivele informații sunt utilizate pentru:
-
- a răspunde la reclamații;
- a răspunde la citații, mandate, solicitări de la autorități, etc.;
- prevenirea unor fraude, evaluarea riscurilor, în cazul investigațiilor derulate de instanțe de judecată sau alte entități cu competențe legale specifice etc.;
- protejarea drepturilor, proprietății sau siguranță Clinicii Nice și/sau Specialiștilor.
În cazul în care, în timpul desfășurării Sesiunii, identificați faptul că cineva, inclusiv un Specialist, acționează sau a acționat într-un mod necorespunzător (inclusiv, dar fără a se limita la, comportament ofensator, violent sau inadecvat din punct de vedere sexual etc.), este necesar să raportați imediat acest lucru către Clinica Nice.
Faptele, actele sau gesturile obscene, proferarea de injurii, expresiile jignitoare sau vulgare, amenințări cu acte de violență sau orice alte acte împotrivă Personalului Prestatorului și a celorlalte persoane din incintă sau deteriorarea, distrugerea sau sustragerea bunurilor Clinicii Nice, de natură să tulbure ordinea și liniștea publica sau să provoace indignarea persoanelor ori să lezeze demnitatea și onoarea acestora sau a Clinicii Nice nu sunt tolerate.
În cazul în care Pacientul sau aparținătorii acestuia săvârșește una din faptele menționate mai sus, Clinica Nice va solicita imediat evacuarea Pacientului/aparținătorilor acestuia din incinta locației și/sau va întrerupe Sesiunea de îndată. În cazul nașterii unei situații conflictuale, angajații Clinicii Nice vor putea solicita imediat intervenția echipelor de intervenție ale companiilor private de pază și protecție cu care aceasta colaborează, și/sau intervenția Poliției.
Suspendarea furnizării Serviciilor se face în următoarele situații, nelimitativ:
(i) Pacientul nu a achitat facturile emise și/sau orice costuri datorate,
(îi) Pacientul sau aparținătorii se află într-o situație litigioasă cu Clinica Nice – prin litigioasă se va înțelege litigiu înregistrat la instanța de judecată sau orice altă plângere formulată de către Pacient care ar putea aduce atingere intereselor Clinicii Nice;
(iii) În alte cazuri în care continuarea prestării Serviciilor poate pune în pericol imaginea, demnitatea, integritatea Clinicii Nice sau Specialiștilor.
10. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Pacienților de către Clinica Nice colectate este realizată în acord cu dispozițiile Politicii privind protecția datelor cu caracter personal a Clinicii Nice disponibile la adresa https://psihiatrice.ro/politica-de-confidențialitate/
Conținutul conversației intre Specialist și Pacient nu va fi stocat de către Clinica Nice. Informațiile medicale puse la dispoziție de către dumneavoastră sau rezultate în urma discuției cu Specialistul vor fi stocate în fisa dumneavoastră medicală din sistemul informatic, în conformitate cu prevederile din domeniul medical și politicile și procedurile aplicabile.
Rapoartele medicale, recomandările, trimiterile către analize/investigații, precum și orice informații puse la dispoziție de către Pacient Specialistului și pe care acesta le consideră relevante, vor fi tratate similar celor rezultate în urma unei consultații în cabinet și vor rămâne arhivate în dosarul medical din cadrul Clinicii Nice.
11. Limitele răspunderii
Clinica Nice nu poartă răspunderea pentru prejudiciile directe sau indirecte, incidentale sau alte tipuri de daune care pot rezulta, incluzând dar fără a se limita la pierderi financiare, pierderea datelor, întreruperea activității, probleme tehnice ale echipamentelor IT, leziuni fizice sau suferințe emoționale legate de accesarea Serviciilor sau website-ului Clinicii Nice.
12. Dispoziții finale
Acești Termeni și Condiții constituie acordul și înțelegerea exclusivă și totală dintre Clinia Nice și Pacient, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Termeni și Condiții, inclusiv, dar fară limitare la completarea cu alți termeni și condiții.
Pentru folosirea serviciului de consultații online se aplică, cu modificările de rigoare, toate regulile de accesare a serviciilor Clinicii Nice menționate de-a lungul tuturor capitolelor din Termeni și Condiții.
13. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor
Acești Termeni și Condiții vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legislația din Romania. Orice divergență apărută între Clinica Nice și Pacient se va soluționa pe cale amiabilă. Dacă soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, Clinica Nice și/ sau Pacientul/Clientul se va adresa instanțelor de judecată competente din București.
14. Restituirea banilor
Solicitările pentru restituirea contravalorii serviciilor achiziționate se vor trimite la adresa de e-mail financiar@clinicanice.ro , unde vor fi menționate următoarele: nume/prenume pacient, serviciul achiziționat, suma achitată, adresa de e-mail, precum și motivul restituirii banilor.
Solicitările vor fi prelucrate în decurs de 5 zile lucrătoare.
Creditarea sumei respective în cont se realizează de către banca emitentă a cardului dumneavoastră conform procedurilor sale interne, în 1-30 zile de la data confirmării restituirii. De regulă, suma redevine disponibilă în cont în 3 zile lucrătoare de la momentul returnării. Acest interval depinde de sisteme și procese independente de platforma folosită și nu poate fi influențat de aceasta.
15. Comunicare
În cazul în care aveți nelămuriri, neclarități sau pentru orice întrebări legate de Termenii și Condițiile de utilizare, vă rugam să ne contactați la adresa de e-mail: info@clinicanice.ro .
Programări flexibile, tratament imediat.